הסעות נכים ובעלי מוגבלויות

הסעות לנכים

כל סוגי הנוסעים וכל מטרות הנסיעה:
שירותי הסעות וחברת הסעות מספקים סוגי שירותים שונים לכל סוגי הנוסעים וכל מטרות הנסיעה. שירותי הסעות מתאימים את הרכבים לצרכי הנסיעה השונים ולנוסעים העתידים לנסוע ברכב.

 

שירותי ההסעות השונים:

שירותי הסעות מספקים הסעות למגוון צרכים ביניהם הסעות VIP, הסעות לאירועים, הסעות עובדים למקום עבודתם, הסעות ילדים ותלמידי בית ספר, הסעות אמנים, הסעות להפקות טלוויזיה וקולנוע הסעות לגיל הזהב ולגמלאים והסעות לבעלי נכויות ובעלי מוגבלויות.

 

הסעות לנכים ולבעלי מוגבלויות:

הסעות לנכים ולבעלי מוגבלויות מצריכות שימת לב מיוחדת לכל התנאים אשר קיימים ברכב, לרבות מבנה הרכב, עיצוב פנים הרכב, אמצעים ומתקנים שונים הקיימים ברכב וכן שירות אדיב ומהימן מאת הנהג המסור.

 

נהגים מתחשבים סבלניים ואדיבים:

שירותי הסעות לנכים ובעלי מוגבלויות יבררו טוב טוב את הנהג אשר עתיד לבצע את הנסיעה. אנחנו נבחר למשימת הנהיגה והנעמת השהות ברכב את הנהגים המתחשבים והאדיבים ביותר ובעלי הסובלנות למטרות נסיעה של נכים ובעלי מוגבלויות. זאת ועוד, באם הנסיעה היא נסיעה קבועה נדאג גם כי הנהג יהיה אותו הנהג תמיד, כל אשר נדרש בשביל להנעים ולהקל את הנסיעה על יושבי הרכב הנכים ובעלי המוגבלויות.

 

רכבים מצוידים בהתאם:

שירותי הסעות לנכים ובעלי מוגבלויות יספקו רכבים מתאימים לכיסאות גלגלים וכן בעלי רמפת גלישה לכיסא הגלגלים ומתקנים נוספים לרבות כסאות נוחים למי שמלווה את בעל המוגבלות.

רכב הסעות נכים מצוייד

הציוד הנכלל ברכב לנכים ובעלי מוגבלויות:

כל רכב בשירותי ההסעות לנכים ובעלי מוגבלויות בין אם מדובר ברכב לנסיעה יחידנית או בין אם מדובר באוטובוס יכלול מעלית חשמלית לעליה וירידה מן הרכב, פתח רחב למעבר לכיסא הגלגלים, מקום מרווח לכיסאות הגלגלים, חגורות בטיחות המותאמות לשימוש עם כיסא הגלגלים, מעקה בטיחות, מקומות ישיבה נוחים ומרווחים למלווים ועוד ציוד נוסף להנעמה מרבית של הנסיעה על כל יושבי הרכב.

 

נסיעה נעימה ובטוחה:

הסעות לנכים ולבעלי מוגבלויות יצוידו בכל הציוד וההתקנים הדרושים לשימוש ונסיעה בכיסאות גלגלים ובנוסף ינקטו כל האמצעים להנעמה מרבית של הנוסעים ברכב משך כל זמן הנסיעה.

מאמר זה נכתב על ידי חברת – בון תור הסעת נכים