בון תור הסעות

בון תור הסעות – בארץ, בחול ובכל מקום רמת השירות התיירותי

התיירות בארץ שופעת ומתפזרת בכל רחבי המדינה על אף הקשיים והאתגרים הבטחוניים. חברת בון תור הסעות מברכת את רעיון התיירות וההשקעה בתיירות ומתאימה את עצמה גם לצרכים התיירותיים בין אם זה בהתקנת מערכת השמע, הצפייה וההגברה האיכותיים, נוחות הישיבה, האוטובוסים והמיניבוסים המרווחים ועוד.

בון תור הסעות וברכבי ההסעה שלנו תמצאו התאמות ייעודיות לאוזניות, רמקולים והתאמת שפות לתיירים ולמדריכים אשר מביאים את רמת השירות לאיכות גבוהה מהרגיל אשר כל מטרתה היא להביא לייצוג מרשים וכמובן לנוחות ההדרכה והאווירה הנעימה בעת הנסיעה.

אנחנו מאמינים כי חלק מההנאה במסגרת התיירותית נובעת מנוח ונועם הנסיעה ולכך אנו דואגים בכל עת תוך ביצוע בקרה, רענון ובדיקה הן של ההון האנושי והן של הציוד הטכנולוגי התקין ברכבי ההסעה.

בון תור חברת הסעות

בון תור חברת הסעות

הזמנת שירותים לתיירים ועולים חדשים

עולים חדשים ותיירים דורשים סבלנות רבה מכל נותני השירות. לנו בבון תור נהגים ואנשי שירות מקצועיים והמנוסים ביותר בשטח שידעו לתת את השירות הנכון והנאות לכל נוסע ונוסע במידת הסבלנות המרובה ביותר וביחס הנעים והייצוגי ביותר בעת קבלת הנוסעים, במהלך האיסוף ובכל זמן השירות עד להגעה ליעד הסופי.

מאחר שחשוב לנו מאוד להעניק יחס נאות ונעים לכל לקוח ולקוח אנו עורכים בקרה שותפת, הן לכלי הרכב והן לנהגים, בכדי לוודא כי לקוחותינו מקבלים לא פחות מאשר את הטוב ביותר.

שירותי הסעות לארגונים ומוסדות

חברת בון תור הסעות מעניקה מגוון רחב של שירותי הסעות לארגונים ומוסדות ומוציאה מחירון ייחודי לארגונים מוכרים וגדולים וחברות בת של ארגונים שונים. אנו מספקים שירותי תיור והסעות לפעילויות פנאי ופעילויות שטח וכוללים את רמת אבטחת המידע, רמת סודיות וחיסיון ברמה הנדרשת כחלק מהעבודה המרובה שלנו מול ארגונים ומוסדות רגישים במיוחד – אשר דורשים יכולת הקפדה ודיוק ברמה נקודתית גם בכל הקשור למסירת מידע לגורמים זרים, בדיקת כלל הנוסעים העולים והיורדים אל ומכלי התחבורה וערנות בכל שלבי הנסיעה והעצירות.

שירותי הסעות לטיולים, פנאי ומסלולים מותאמים אישית

חברתנו מודעים לכך שקיימים צרכים שונים ובקשות שונות, וכמובן סוגים שונים של נוסעים: הסעות ילדים, הסעות נכים, הסעות כבדי ראייה , כבדי שמיעה והסעות מבוגרים, תוך התאמת מדרגות ייחודיות, התאמת נגישות לצרכים השונים ורמת רגישות מהגבוהות ביותר.

המלצות ואפשרויות נרחבות הכוללות גישה לאזורים רבים ברחבי הארץ

חברת בון תור מעניקה המלצות, טיפים ואפשרויות רבות לטובת סיורים וטיולים ברחבי הארץ בין אם בתחום רמת הביטחון הכללית ורמת בטיחות הנסיעה. לנהגים שלנו ניסיון רב בנסיעה במסלולים שונים ברחבי הארץ וידע נרחב בתחום הגיאוגרפי מדרום ועד צפון – פרמטרים אשר מעניקים חווית נסיעה והנאה ברמה גבוהה ביותר.

הכנסו עכשיו לאתר – http://www.bontour.co.il/

נשלח ב מאמרים